Näitan 1–12 tulemust 17-st

Näita küljepaani
Sulge

UUS! Yin-yang flow + selja ja kõhu tugevusharjutused

10,00
Yin-yang flow tund kestab 1 tund ja 23 minutit ning pakub igakülgset võimalust mõjutada oma lülisammast, puusi, õlavöödet ja kere. Mõjutused toimuvad painduvuse ja tugevuse arendamise suunal. Praktika algab lühikese vahelduvhingamiste seeriaga, mis tasakaalustab närvisüsteemi ning jätkub põhjaliku lülisamba soojendusega: alustad vaagnast, jätkad alaselja, rinnaku ning kaelaga. Liigeste soojendusetele järgnevad rahulikud n-ö vanakooli päiksetervitused, kus kätekõverduse (chaturanga dandasana) asemel töötad hoopis alaselja liikuvuse ja elastuse suurendamise nimel: liigud kobra poosi läbi alaselja rullimiste. Lülisamba rullimiselt kobra sirutusse tugevdad korralikult ka käsi (eeskätt tritseps). Teed ka mõned püstiseisu asanad (näiteks Anjanasana, Alandlik Sõdalane) ning saad keha korralikult soojaks. Selja tugevdus-seerias harjutame lihtsustatud pool-silda, jättes pea-kaela-õlad matile. Selja-seeriale järgneb korralik kõhulihaste harjutus, töötad läbi kõhu üla- ja alaosa ning küljelihased. Praktika lõpeb 3 pika venitusega seljale ning külgedele. Praktika sobib igal tasemel harjutajatele ning tasakaalustab hästi painutus ja tugevdamisvajadust, et püsida terve ja heas toonuses. Praktikat juhendab Pille Eikner Tund on salvestatud Black Dog joogas 24. veebruaril 2021.  
Sulge

UUS! Yin-yang flow

10,00
75-minutiline tund algab häälestumise, ujjayi hingamise ja enesevaatlusega. Järgnevad pikad sirutused, mis teevad lülisambasse ruumi ja ergastavad läbi sügavate keharingide vere- ning energiaringet. Mini-vinyasad tugevdavad reisi ja avavad puusi: liigud pehmelt avatud ja suletud puusade poosides. Asanapraktikas on fookus taas seljal ja puusadel: praktiseerid pikemalt Salamba Sarvangasana ja Matsyasana poosi: korrastad kilpnääret, avad ning vabastad turja- ning kaelapiirkonda pingetest, sirutad korralikult kogu rinnakut, ergutades kopsude ja südame tööd ning avad sügavalt vaagnavöödet. Praktika lõpeb lõdvestusega. Tundi juhendab Pille Eikner. Tund on salvestatud 28.jaanuaril 2021 Black Dog joogas.
Sulge

UUS! Yin-yang: pehmelt voolav kulg

10,00
Mis on flow? Vaba voolamine, kus see, mis voolab, leiab voolusängi ka takistuste kõrval. Tund põhineb pehmel liikumisel, mis tasapisi avab olulisemad liigesed ja selja. Käivitades pehmelt energiat, liigud soojendustest tunni mini-vinyasasse, kus koormus pole randemetel, vaid fookuses on enam puusad ja jalad. Tunni teises pooles on pikemad yin asanad puusadele ja jalgadele. Õpetaja Pille Eikner juhendab tundi nii, et saad välja tulla oma mõtlevast meelest ning satud iseenda kogemisse - vahetusse enesevaatlusesse, kus kehal on piisavalt aega avaneda ja kohaneda. Inspireeriv muusika aitab sul leida ennast flow's, kus esiplaanile kerkib oluline ja olmeline nihkub tahaplaanile. Tund lõpeb sügava lõdvestusega. Tund on salvestatud 2021 alguses Jooga-aidas Tund kestab 75 minutit.  
Sulge

Yin-yang sulam

10,00
  • Yin-yang fusion või sulam iseloomustab kirjeldama seda praktikat kõige paremini.
  • Yin jooga sugemetega praktikasse on põimitud mõned yangilikumad elemendid, mis ergastavad õlavöödet ja külgi.
  • Tund algab kaela venitustega ning õlgavöötme soojendusega.
  • Need valmistavad ette energialiikumise kiirendamist õlaliigestes, mida teeme püstiseistes.
  • Avame puusi ja selga ning külgi - viimast yangilikumal moel.
  • Yin osas pöörame tähelapanu enam kätele ja õlgadele ning praktiseerimine staatiliste hoidmiste ajal näojoogat - saad vabastada pinget silmadest,  põskedest, ninast, keelest, huultest.
  • Praktika on kõigile jõukohane.
Sulge

Detox e puhastav vinyasa flow

10,00
  • 73-minutiline praktika keskendub keha puhastamisele: asanad on valitud selliselt, et aktiveerida seedsüsteem, diafragma, selg. Ergutad apanalikku energiat, mis on seotud elimineerimise, äraandmise, uuenemisega.
  • Tund algab keha taga- ja eeslinni "kloppimisega", seljasoojenduste ja tulehingamise e kapalaphati praktikaga.
  • Seejärel liigud püstiseisu asenditesse, mille fookuses on pöörded, külgede avamised, tasakaal ja jalgade tugevus.
  • Pöörde-asanad on nii püstiseistes kui istudes.
  • Kere keskosa tugevdad läbi kõhupiirkonna survestamise - pigistad sisemust kui sidrunist mahla!
  • Tasakaalustad praktikat taha- ja ettepaninutustega.
  • Tunni lõpuosas praktiseerid Turiseisu e Salamba Sarvangasanat ning Halasana e Adra poosi variatsioone prana-apana tasakaalustamiseks..
  • Praktika lõpeb jahutava ja tasakaalustava Sitali Pranayama hingamisega ning meele vaatlusega.
  • Õpetaja Pille Eikner annab detailsed juhised detox-flow praktiseerimiseks.
Sulge

Joogatundide e-pood on Sinu jaoks avatud 24h/7! Vaata lähemalt

Tasuta
  • E-poest leiad iga päev vähemalt 1 uue joogapraktika!
  • Peatselt lisanduvad valikusse ka kursused ja workshopid!
  • Augustist saad  LIVE tundidest osaledas siinsamas lehel!
  • Teretulemast!
Sulge

Teretulemast joogasse! Uuri lähemalt siit!

Tasuta
  • Joogaõpetus on sajanditevanune kingitus kõigile.
  • Erinevad tööriistad lubavad sul avastada iseenda olemust: hoida oma keha korras, meel ja hingamine tasakaalus.
  • E-poest leiad iga päev vähemalt 1 uue joogapraktika!
  • Peatselt lisanduvad valikusse ka kursused ja workshopid!
  • Augustist  LIVE tunnid otse siinsamas!
  • Sul on vaja kokkulepet iseendaga ning soov endaga päriselt kohtuda.
  • Leiad siit yin, vinyasa, hatha, yin-yang flow ning ashtanga jooga tunnid.
  • Õpetaja Pille Eikner annab detailsed juhised praktiseerimiseks.
  • Sul pole vaja kuhugi minna: leia endale matt ning praktiseeri oma kodus, suvilas või komandeeringus.
  • Nauditavat praktiseerimist!
  • Teretulemast!
Sulge

Pincha Mayurasana – Sulgedega Paabulind. Võta vastu vinyasa challenge!

10,00
  • 60-minutiline vinyasa challenge annab sulle retsepti ja juhised, kuidas jõuda Pincha Mayurasana e Sulgedega Paabulinnu asanasse.
  • Tegemist on kesk- ja edasijõudnud tasemel praktiseerijtale mõeldud tunniga, mille käigus õpetaja Pille Eikner annab samm-sammulised suunised ja praktika asana harjutamiseks ja meisterlikuks saavutamiseks.
  • Tund algab soojendava vinyasaga.
  • Seejärel liigud etappide kaupa ettevalmistusega Delfiini plank asana variatsioonidesse ning Delfiini poosi variatsioonidesse - paned proovile ja tugevdad oma õlavöödet, käsi ning kerepiirkonda.
  • Järgneb Pincha Mayurasana praktika.
  • Võta väljakutse vastu - saad väga konkreetsed ja praktilised juhtnöörid, mis aitavad su sihile.
  • Õpetaja Pille Eikner annab detailsed juhised ja soovitused.
  • Nauditavat praktiseerimist!
Sulge

Hingamisharjutused Nadi Sodhana pranayama ettevalmistuseks

10,00
  • 32-minutiline suurepärane hingamisharjutuste praktika valmistab ette Nadi Sodhana pranayama praktiseerimiseks.
  • Detailsed juhtnöörid tehnikate kogemiseks.
  • Saad kontakti ida ja pingala naadiga ning saad teada nende energeetiliste kanalite (sansk k naadi = väike nire) olemusest ja tähtsusest iseenda tasakaalustamisel.
  • Hea ettevalmistus meditatsiooniks.
  • Tasakaalustab ajupoolkerad ning rahustab kogu närvisüsteemi tänu parasümpaatilise osa aktiveerimisele.
  • Enne praktika algust puhasta nina ning leia istumise lihtsustamiseks endale plokk või padi. Võid istuda ka toolil, seljatoele nõjatumata, hoides tallad maas ja selja sirge.
  • Juhendab Pille Eikner.
Sulge

Terehommikust! Mõnusalt soojendav jooga-flow ärkamiseks

10,00
  • Mõnusalt soojendav jooga-flow ärkamiseks ja päeva alustamiseks
  • Läbi modifitseeritud päiksetervituste avad selja, puusad, jalad ja rinnaku
  • Praktika on pehme, aga piisavat koormust pakkuv - saad energia liikuma
  • Juhendab Pille Eikner
Sulge

Yin-yang flow: hinga, liigu ja sära!

10,00
  • 60-minutiline yin-yang flow praktika algab hingamisruumide avamisega.
  • Sellele järgneb lõvihingamine, mis valmistab ette kapalabhati e tulehingamise seeriaks.
  • Järgnevad selja voolavust suurendavad liikumised.
  • Flow osas liigume läbi tantsiva sõdalase ja rinnakut avava sõdalase seeria.
  • Lihtne, aga tõhus praktika kulgeb ujjayi hingamise pikas rühtmis ja iseenda kuulamise lainel.
  • Tunni lõpus on magusad venitused tuharatele ja puusadele, pöörded ning külgede venitused.
  • Nauditavat praktiseerimist.
  • Õpetab Pille Eikner
Sulge

Värskendav yin-yang flow kõigile!

10,00
  • See Yin-yang flow praktika on sobiv kõigile!
  • Mõnusat koormust ja dünaamikat pakkuv tund lubab Sul praktika käigus nii pingutada kui ka lõdvestuda.
  • Häälestudes oma hingamisele, liigud samm-sammult flow's, lastes argipäeval minna.
  • Kui Sul on kodus plokid ja joogarihm, võta need oma praktika juurde.
  • Õpetaja Pille Eikner annab detailsed juhised hingamiseks ja liikumiseks.
  • Nauditavat praktiseerimist!