Vinyasa on moodne joogastiil, mis on kasvanud välja hatha ja ashtanga joogast. Vinyasaks nimetatakse Päiksetervitustest tuttavat liikumist, mis on kui vahelüli asanas asanasse liikumise vahel.
Liikumist saadab ujjayi hingamine ning praktiseerija tähelapenu on iseenda juures.
Vinyasa jooga lähtutb vinyasa krama põhimõttest: kergemalt raskemaks.
Vinyasa jooga praktika võimaldab arendada tugevust, painduvust, tasakaalu ja vastupidavust ning on saanud paljude lemmikstiiliks tänu inspireerivale mängulisusele ja nauditavale iseenda tundmaõppimisele.
Vinyasa challenge e väljakutse alt leiad tunnid, mis aitavad Sul liikuda edasi järgmisele tasemele iseenda valtsemisel – head praktiseerimist!

Näitan 1–12 tulemust 20-st

Näita küljepaani
Sulge

Dünaamiline vinyasa jooga praktika kogenud praktiseerijale

10,00
  • 75-minutiline vinyasa jooga tund on dünaamiline, väljakutset pakkuv praktika kogenud praktiseerijale, kes orienteerub vabalt ka keerulisemates asanates.
  • Praktika algab Kapalabhati hingamise ja Surya Namaskara soojendava vooga ning jätkub seisupoosidega: saad püsida staatiliselt Trikonasana, Ardha Chandrasana, Baddha Virabhadrasana, Parsvakonasana jt asanates, hoides samal ajal samavritti pranayamat. Praktiseerid ka asanate parivrtti variatsioone ning lisaks mitmeid tasakaalu ja stabiilsust nõudvaid seisuasanaid. Väljakutseks on hoida fookust, pranayamat, asanat ja teadvelolekut.
  • Vinyasa tunni väljakutsed jätkuvad asanapraktikaga matil, kus liigud läbi Marichasana keerulisematest variatsioonidest.
  • Tahapainutustes avad selja Dhanurasana seeriaga.
  • Praktika lõpeb Sarvangasana ja Matsyasanaga, millele järgneb juhendatud lõdvestus.
  • Praktika on salvestatud 28. 09 2020 Black Dog jooga stuudios tunnis.
  • Praktikat juhendab Pille Eikner
Sulge

Vinyasa drill: spetsiaalne praktika tugevuse, vastupidavuse ja fookuse kasvatamiseks

10,00
  • 75-minutline praktika on sobiv neile, kes tahavad edasi arendada  tugevust, vastupidavust ja fookust, mis on vajalik kesk- ja edasijõundud tasemele praktiseerijatele.
  • Õpetaja Pille Eikner jagab vinyasa tunni käigus oma "retsepti", mis aitab edasi nii ashtanga jooga, power jooga kui vinyasa jooga praktiseerijaid.
  • Alustad "holly body and pelvis" harjutustega, mis on aluseks juureluku ja kõhuluku aktiveerimisel ning kere tugevust nõudvate asanate praktiseerimisel. Sageli on efektiivse "lukusüsteemi" puudumise taga suutmatus valitseda ja juhtida kere ja vaagnapõhja kõige sügavamaid lihaseid.
  • Jätkad kõhu ja seljapiirkonna tugevamisega.
  • Erilist tähelepanu saad pöörata nö põranda-vinyasa liikumise detailidele (see osa vinyasast, kus liigud istepoosist allavaatava koera poosi), mida teed käte vahelt "läbi" , "taha" ja "ette" liikumiseks. See on suur väljakutse paljudele: kuidas tõsta ennast matilt enda käte abiga üles nii, et tekib ruum liikuda Adho Mukha Svanasanasse ja sealt uuesti (tagasi) Dandasanasse.
  • Praktika jätkub randmete, küünarliigeste ja õlavöötme tugevdamisega.
  • Kogu tund pakub korralikku väljakutset, kui teed kõik kaasa!
Sulge

Vinyasa flow! Mängud Virabhadarsane e Sõdalase teemal

10,00
  • 70-minutiline vinyasa flow praktika keskmes on variatsioonid Virabhadrasana e Sõdalase teemadel. Sanskriti keelses tähendab Virabhadra "kangelase sõber". See on vihje meie kõigi sees olevale arhetüübile - iseendaga heas läbisaamises +  kangelase edasiviiva energia ja julgusega tegelane, kes toetab  igapäevastes väljakutsetes.
  • Vinyasa flow tund näitab praktiseerijale Sõdalase poose laiemalt, kui traditsioonilises joogas tuntud Sõdalane I, II ja III.
  • Lisaks kohtud Lendava Sõdalasega,  Vibu hoidva Sõdalasega, Ründava Sõdalasega, Kaitsva Sõdalasega, Sõdalase Sillaga jmt. See lisab praktikale mängulisust ja avastamisrõõmu ning muudab tunni mõnusaks väljakutseks.
  • Tund avab puusa- ja jalavöödet, tugevdab selga ning kõhtu, õlgu ja käsi. Dünaamiline liikumine tõstab pulssi ja viib ujjayi hingamise sügavaks ja pikaks.
  • Tund sobib neile, kes on juba vinyasa flow tundides käinud.
Sulge

Vinyasa praktika regulaarsele praktiseerijale koos parajate väljakutsetega

10,00
  • 70-minutiline vinyasa jooga praktika regulaarsele praktiseerijale
  • Praktika õpetab fookuse ja ujjayi hingamise hoidmise tähtsust, mis kipub väljakutsetes hajuma ja kaduma.
  • Tund algab Päiksetervitus A ja B modifikatsioonidega, kust liigud sujuvalt üle soojendavatesse püstiseisu asanatesse.
  • Püstiseisupoosides hinged läbi Parsvakonasana A ja B, Anjanasana ja Alansana, vürtsi lisavad tasakaalupoosid pööretega.
  • Seejärel alustad tunni asanapraktikaga, kus igale poosile järgneb ergastav vinyasa.
  • Asanapraktika maisupalad on vaieldamatult Bakasana (Vares), Pincha Mayurasana (Sulgedega Paabulind), Navasana (Paat), Dhanurasana (Viru), Ustrasana (Kaamel) jmt.
  • Tund lõpeb rahustavate pöörete, hingamise ja lõdvestusega.
  • Detailsed juhised annab ja praktiseerima innustab õpetaja Pille Eikner
Sulge

“Randmed vabad!” joogaflow

10,00
  • Tahad praktiseerida, aga sind segab vigastus, energiapuudus, taastud haigusest või lihtsalt tahad võtta rahulikumalt?
  • "Randmed vabad" joogaflow annab Su randmetele täieliku puhkuse: kõik asanad ja liikumised on valitud nii, et saad praktiseerida hetkegi peopesasid matile panemata, säästes oma randmeid. Tihti on just tugevama praktika (ashtanga jooga, power jooga, vinyasa jooga) tegijad hädas ülekoormusega, mis kimbutab õlavöödet, kuid Päiksetervitustes ja vinyasades on käte kasutamine oluline osa praktikast.
  • Tund algab seljal teraapilise sõrmede ja randmete massaaziga. Päiksetervitused on seljal.
  • Ehkki saad praktiseerida ka tugevamaid asanaid nagu näiteks Lendav Sõdalane, Kotkas (Garudasana), Malasana jmt, on asanapraktika ikkagi vinyasa-vaba.
  • 50-minutiline flow sobib hästi taastavaks praktikaks.
Sulge

TASUTA! Plokid ja sokid – kuidas liikuda sujuvalt ja kergelt vinyasas enda käte vahelt läbi?!

Tasuta
  • Kuidas edeneda istumispooside vahelises liikumises e vinyasas?
  • Siin on Sulle lühispikker: võta praktika juurde sokid ja plokid!
Sulge

Mayurasana (Paabulind) ja Nakrasana (Krokodill): vinyasa challenge (väljakutse)

10,00
  • 60-minutiline vinyasa challenge e väljakutse peidab endas kahte müstilist, ilusat ja ka kardetavad lindu-looma: esmalt Paabulindu ja seejärel Krokodilli.
  • Mayurasana e Paabulind on iseenda keha, hingamise ja meele valitsemise asana 🦚 , hatha jooga kullafondi kuuluv poos, mis annab aimu praktiseerija püsivusest ja võimekusest - tuleb meeles hoida, et keegi ei sünni võimega neid asanaid teha - ainult regulaarne praktiseerimine lubab ühel päeval nendes asanates püsides hoida hingamist, fookust ja tasakaalu.
  • Paabulindude seedimist on aasta-sadu imeks pandud: nad seedivad mürgiseid taimi, skorpione ja putukaid probleemidega. Seetõttu on nad joogisid inspireerinud leidma tehnikaid, kuidas samaväärset seedesüsteemi iseenda sees kultiveerida.
  •   Nõudes tugevust, tasakaalu, fookust ja keskendumist on sellel järgmised kasulikud omadused: 1️⃣ Väga kasulik neerudele, sugunäärmetele ja suguelunditele. 2️⃣ Asendis surutakse neeruarterid ja –närvid kokku tavapärasest erinevalt, sest kõhtu toestavad küünarnukid vajutavad kõigile sellel tasmele kõhuaordist väljuvatele veresoontele. 3️⃣ Intensiivistab kõhuõõne elundite toitainetega varustatust, puhastab ja korrastab seedesüsteemi. 4️⃣ Paraneb kõhunäärme ja neerude tervis.
  • Füüsilise plaanis arendad enda keha valitsemist ja tasakaalu, sest tõstad ennast peopesadele. See nõuab ka tugevat ja stabiilset õlavöödet ning käsi. Õpid ennast valitsema.
  • Õpetaja Pille Eikner annab detailsed sammud selle sunnas liikumiseks.
  • Nakrasana e Krokodilli asana on dünaamiline liikumine, kus chaturanga dandasanast liigutakse kergete ja elastsete hüpetega 5 korda matil edasi ja seejärel tagasi.
  • Nakrasana arendab joogas ebatüüpilist kiirendust, võimet ennast hetkega mati kohale põrgatades edasi liikuda.
  • Saad samuti nippe, kuidas Nakrasanat praktiseerida, kui see asana on Sinu jaoks uus.
Sulge

Detox e puhastav vinyasa flow

10,00
  • 73-minutiline praktika keskendub keha puhastamisele: asanad on valitud selliselt, et aktiveerida seedsüsteem, diafragma, selg. Ergutad apanalikku energiat, mis on seotud elimineerimise, äraandmise, uuenemisega.
  • Tund algab keha taga- ja eeslinni "kloppimisega", seljasoojenduste ja tulehingamise e kapalaphati praktikaga.
  • Seejärel liigud püstiseisu asenditesse, mille fookuses on pöörded, külgede avamised, tasakaal ja jalgade tugevus.
  • Pöörde-asanad on nii püstiseistes kui istudes.
  • Kere keskosa tugevdad läbi kõhupiirkonna survestamise - pigistad sisemust kui sidrunist mahla!
  • Tasakaalustad praktikat taha- ja ettepaninutustega.
  • Tunni lõpuosas praktiseerid Turiseisu e Salamba Sarvangasanat ning Halasana e Adra poosi variatsioone prana-apana tasakaalustamiseks..
  • Praktika lõpeb jahutava ja tasakaalustava Sitali Pranayama hingamisega ning meele vaatlusega.
  • Õpetaja Pille Eikner annab detailsed juhised detox-flow praktiseerimiseks.
Sulge

Joogatundide e-pood on Sinu jaoks avatud 24h/7! Vaata lähemalt

Tasuta
  • E-poest leiad iga päev vähemalt 1 uue joogapraktika!
  • Peatselt lisanduvad valikusse ka kursused ja workshopid!
  • Augustist saad  LIVE tundidest osaledas siinsamas lehel!
  • Teretulemast!
Sulge

Pincha Mayurasana – Sulgedega Paabulind. Võta vastu vinyasa challenge!

10,00
  • 60-minutiline vinyasa challenge annab sulle retsepti ja juhised, kuidas jõuda Pincha Mayurasana e Sulgedega Paabulinnu asanasse.
  • Tegemist on kesk- ja edasijõudnud tasemel praktiseerijtale mõeldud tunniga, mille käigus õpetaja Pille Eikner annab samm-sammulised suunised ja praktika asana harjutamiseks ja meisterlikuks saavutamiseks.
  • Tund algab soojendava vinyasaga.
  • Seejärel liigud etappide kaupa ettevalmistusega Delfiini plank asana variatsioonidesse ning Delfiini poosi variatsioonidesse - paned proovile ja tugevdad oma õlavöödet, käsi ning kerepiirkonda.
  • Järgneb Pincha Mayurasana praktika.
  • Võta väljakutse vastu - saad väga konkreetsed ja praktilised juhtnöörid, mis aitavad su sihile.
  • Õpetaja Pille Eikner annab detailsed juhised ja soovitused.
  • Nauditavat praktiseerimist!
Sulge

Terehommikust! Mõnusalt soojendav jooga-flow ärkamiseks

10,00
  • Mõnusalt soojendav jooga-flow ärkamiseks ja päeva alustamiseks
  • Läbi modifitseeritud päiksetervituste avad selja, puusad, jalad ja rinnaku
  • Praktika on pehme, aga piisavat koormust pakkuv - saad energia liikuma
  • Juhendab Pille Eikner
Sulge

Fullvinyasa: päiksetervitused, tugevus ja tasakaal seisupoosides, painduvus ja fookus iste-asanates, lõpupoosid, hingamine.

10,00
  • 75-minutiline vinyaspraktika kesk- ja edasijõudnud tasemel joogapraktiseerijatele.
  • Suurepärane tund, et arendada tasakaalu, tugevust, painduvust ja keskendumist.
  • Õpetaja Pille Eikner juhendab detailselt kõiki asanaid ning liikumisi, tuletab meelde hingamist, lukke ja fookust.
  • Praktika eeldab põhiliste vinyasade ning asanate tundmist, ujjayi hingamist, lukkude (mulabandha, uddiyana bandha) tööd ning fookust (dristhi't ) asanapraktikas.
  • Praktika arendab tasakaalu, tugevust, painduvust ja keskendumist.
  • Praktiseeri ja naudi praktikaga kaasnevat head enesetunnet, toonust ning lõdvestumist.