Mida enam jõuad oma keskmesse, seda paremaks muutub tasakaal

Pille Eikner, 27.02.2017

See kätelseis ehk Adho Mukha Vrksasana pildil pole juhuslik. Võtsin septembris vastu otsuse teha seda füüsiliselt rasket ning head tasakaalu nõudvat asendit nii, et suudan ennast juhtida-valitseda – mitte et juhus juhib mind. Kes kätelseisu proovinud on, teavad, et alguses kohtud püsimise asemel kaosega: viskad jalgu õhku ja kukud lihtsalt tagasi! Panin paika plaani sihini jõudmisek: 3 korda nädalas kätelseisu-eritreening! See poole-aastane protsess, mis tegelikult jätkub, õpetas mulle enda ja jooga kohta nii mõndagi väärtuslikku.

  • Kümned-tuhanded ebaõnnud kordused on möödapääsmatud meistriks saamisel
  • Lõppeesmärgist tuleb lahti lasta ja keskenuda ainult käesolevale treeningule – muidu tekivad loobumismõtted liiga kiiresti, sest päevad pole vennad ja me oleme inimestena vägagi ebastabiilsed!
  • Protsessi kogemine on väärtuslik, sest saad enda kohta palju uut teada – näiteks avastasin pärast 6 kuud harjutamist, KUI tugevaks võib inimese füüsis ja vaim järjekindla distsipliini tulemusel muutuda!
  • Ilmevad kaudsed kasud, mida ma ei osanud üldse ette näha: näiteks muutub kogu keha tugisammas – lülisammas koos kõige juurdekuuluvaga – nii tugevaks, et meditatsiooniasend muutub imelihtsaks – selg lihtsalt ei väsigi ära. Naudid 100% meele protsessides ilmnevat, sest füüsis ei nõu erilist tähelepanu.
  • Õpid tundma ja märkama lihaseid, mida varem ainult anatoomiaõpikus olin näinud.BDG_2017
  • Ja kõige lõpuks – ära loobu sihist ka kõige hämaramal hetkel! Usu endasse, ära jäta ühtegi treeningut vahele – nii saad selle, mida soovisid!

“Mida enam jõuad oma keskmesse, seda paremaks muutub tasakaal.”