Näitan 1–12 tulemust 66-st

Näita küljepaani
Sulge

Uus! Hatha jooga energeetiline praktika (sobib eriti hästi hommikuks)

10,00
1h 11 min kestev praktika sobib ideaalselt hommikuks, kui sa pole veel midagi söönud, sest praktiseerid mitmeid Hatha Yoga Pradipikast tuntud puhastavaid tehnikaid nagu näiteks bahir humbhaka (hingamise peetus väljahingamise järel) uddiyana bandha tegemiseks ning Agnisara kriyat, mis eeldavad tühja soolestikku ning aktiveerivad Päikesepõimiku, äratades sisemise tule. Õpetaja Pille Eikner selgitab tehnikate nüansse ning saad oma hommikurituaalidele lisada puhastavad ja noorendavad tehnikad, mida joogid on praktiseerinud sajandeid. Järgnevad mitmed soojendavad harjutused seljale ning pikemalt praktiseerid kahte jooga-asanat: Salamba Sarvangasanat e Turiseisu ning selle vastuasendit  Masyasanat e Kala poosi. Turiseis on seljale oluline inversioon ja seda asanat peetakse pooside kuningannaks. Sellega koos elavnevad kõik siseelundid eesotsas neerupealsetega. Toimub uuenemine ja puhastumine. Turja ja kaela tagaosa avanevad ja seisukunud energia pääseb liikuma. Matsyasana on eelmise harjutuse vastupoos, mille käigus viid selja tahapainutsse ning avad tõhusalt südame ja kurgupiirkonda. Asendites püsid pikemalt ning saad teada nende toimest ja sooritamise nüanssidest. Tund lõppeb lõdvestusega.
Sulge

UUS! Yin jooga praktika edasijõudnutele: tasakaalustades vastandeid

10,00
  • 1h 22 min yin jooga praktika on sobiv yin jooga regulaarsetele praktiseerijatele, kellel on selged yin jooga asanate arhetüübid ja kes teavad, milliseid variatsioone sihtalade mõjutamiseks kasutada. Õpetaja Pille Eikner annab iga poosi alguses asanale 2 variatsiooni ja nimetab sihtalad, kuid pikemalt asana füüsilisel poolel ei peatu.
  • Yin jooga tunni põhiline fookus on hoopis teadveloleku suurendamisel ja suunamisel. Uurid buddhi aspekti jooga filosoofias ja iseendas ning harjutad selle seisundi kultiveerimist ja kasutamist.
  • Yin jooga tund puudutab vastandeid: füüsilise keha paremat ja vasakut poolt, peenemal tasandil pingalat ja idat; autopilooti ja teadvelolekut.
  • Praktika käigus koged nende tasandite olemasolu iseendas, õpid neid eristama ja teadvustama.
  • Tund algab lõdvestusega Savasanas, järgneb asanapraktika keha parema poole mõjutamiseks, kasutades yin jooga 4 arhetüüpi. Seejärel liigud vasaku kehapoole juurde. Tunni kestel praktiserid ka viloma ujjyai pranayamat.
  • Tund on salvestatud 28. septembril Black Dog jooga tunnis.
Sulge

Dünaamiline vinyasa jooga praktika kogenud praktiseerijale

10,00
  • 75-minutiline vinyasa jooga tund on dünaamiline, väljakutset pakkuv praktika kogenud praktiseerijale, kes orienteerub vabalt ka keerulisemates asanates.
  • Praktika algab Kapalabhati hingamise ja Surya Namaskara soojendava vooga ning jätkub seisupoosidega: saad püsida staatiliselt Trikonasana, Ardha Chandrasana, Baddha Virabhadrasana, Parsvakonasana jt asanates, hoides samal ajal samavritti pranayamat. Praktiseerid ka asanate parivrtti variatsioone ning lisaks mitmeid tasakaalu ja stabiilsust nõudvaid seisuasanaid. Väljakutseks on hoida fookust, pranayamat, asanat ja teadvelolekut.
  • Vinyasa tunni väljakutsed jätkuvad asanapraktikaga matil, kus liigud läbi Marichasana keerulisematest variatsioonidest.
  • Tahapainutustes avad selja Dhanurasana seeriaga.
  • Praktika lõpeb Sarvangasana ja Matsyasanaga, millele järgneb juhendatud lõdvestus.
  • Praktika on salvestatud 28. 09 2020 Black Dog jooga stuudios tunnis.
  • Praktikat juhendab Pille Eikner
Sulge

Yin jooga praktika: yin side of yin

10,00
  • Yin on omadussõna, mis saab tähenduse alles kontekstis, mis on vajalik nähtuste, omaduste, tegevuste, piirkondade, kehaosade, aga ka joogastiilide kirjaldamiseks.
  • Uurime praktika käigus teatud kvaliteete iseendas, mis viitavad yin tüüpi meeleseisundile, tajule, energiale ja kogemusele. Märkad nende puudumist või tasakaalu oma kehas, energias ja meeleseisundis.
  • Füüsilises plaanis on praktika üles ehitatud nii, et saad kogeda nii lihtsamaid kui väljakutset sisaldavaid asanaid.
  • Saad kogeda ja avastada, millistes piirkondades on sinus kehas vastupanu, pinge, " ruumi puudus"  - uurid seda nii füüsilisel kui energeetilisel tasandil.
  • 65- mituline praktika lõpeb lõdvestava Savasanaga.
  • Tund sobib igal tasemel praktiseerijale.
Sulge

UUS! Yinyasa – eriline yin jooga tund, kus pole mingit pistmist vinyasaga

10,00
  • Yinyasa on eriline yin jooga tund, kus asanapraktika on üles ehitatud tavapärasest yin jooga tunnist erinevalt: liigd poosist poosi pausideta ning pikemad puhkused on "seeriate" vahepeal.
  • Asendites püsitake pikalt (5 min), seetõttu on oluline kasutada polstrit, plokki ja rihma enda abistamiseks.
  • Praktika algab  sisereite ja puusade sügava avamisega.
  • Edasi liigud pehme tahapainutuse suunas, jätkates ülaselja ja õlavöötme survestamisega. Nii õlad kui käed saavad korralikult "läbi võetud". Õpetaja Pille Eikner annab kõigis asanates Sulle variatsioonid, mis lubavad poose teha ka pehmelt (pehmemalt), kuna kõigi luud ja pehmed koed on erinevad.
  • Praktika jätkub puusapainutajate ja reie nelipealihaste avamisega.
  • Praktikasse valitud pöörded võimaldavad avada selga tahapainutuse suunas, andes võimaluse avada rinnakut (eest) ja käte sisekülgi.
  • Tund lõppeb ettepainutusega ning Savasanas saad kogeda praktika järelmõju.
  • Tund sobib igal tasemel praktiseerijatele.
Sulge

Vinyasa drill: spetsiaalne praktika tugevuse, vastupidavuse ja fookuse kasvatamiseks

10,00
  • 75-minutline praktika on sobiv neile, kes tahavad edasi arendada  tugevust, vastupidavust ja fookust, mis on vajalik kesk- ja edasijõundud tasemele praktiseerijatele.
  • Õpetaja Pille Eikner jagab vinyasa tunni käigus oma "retsepti", mis aitab edasi nii ashtanga jooga, power jooga kui vinyasa jooga praktiseerijaid.
  • Alustad "holly body and pelvis" harjutustega, mis on aluseks juureluku ja kõhuluku aktiveerimisel ning kere tugevust nõudvate asanate praktiseerimisel. Sageli on efektiivse "lukusüsteemi" puudumise taga suutmatus valitseda ja juhtida kere ja vaagnapõhja kõige sügavamaid lihaseid.
  • Jätkad kõhu ja seljapiirkonna tugevamisega.
  • Erilist tähelepanu saad pöörata nö põranda-vinyasa liikumise detailidele (see osa vinyasast, kus liigud istepoosist allavaatava koera poosi), mida teed käte vahelt "läbi" , "taha" ja "ette" liikumiseks. See on suur väljakutse paljudele: kuidas tõsta ennast matilt enda käte abiga üles nii, et tekib ruum liikuda Adho Mukha Svanasanasse ja sealt uuesti (tagasi) Dandasanasse.
  • Praktika jätkub randmete, küünarliigeste ja õlavöötme tugevdamisega.
  • Kogu tund pakub korralikku väljakutset, kui teed kõik kaasa!
Sulge

Vinyasa flow! Mängud Virabhadarsane e Sõdalase teemal

10,00
  • 70-minutiline vinyasa flow praktika keskmes on variatsioonid Virabhadrasana e Sõdalase teemadel. Sanskriti keelses tähendab Virabhadra "kangelase sõber". See on vihje meie kõigi sees olevale arhetüübile - iseendaga heas läbisaamises +  kangelase edasiviiva energia ja julgusega tegelane, kes toetab  igapäevastes väljakutsetes.
  • Vinyasa flow tund näitab praktiseerijale Sõdalase poose laiemalt, kui traditsioonilises joogas tuntud Sõdalane I, II ja III.
  • Lisaks kohtud Lendava Sõdalasega,  Vibu hoidva Sõdalasega, Ründava Sõdalasega, Kaitsva Sõdalasega, Sõdalase Sillaga jmt. See lisab praktikale mängulisust ja avastamisrõõmu ning muudab tunni mõnusaks väljakutseks.
  • Tund avab puusa- ja jalavöödet, tugevdab selga ning kõhtu, õlgu ja käsi. Dünaamiline liikumine tõstab pulssi ja viib ujjayi hingamise sügavaks ja pikaks.
  • Tund sobib neile, kes on juba vinyasa flow tundides käinud.
Sulge

TASUTA! Ashtanga jooga 1/2 esimesest seeriast regulaarsele praktiseerijale

Tasuta
  • 60-minutiga teed 1/2 ashtanga jooga 1. seeriast!
  • Õpetaja Pille Eikner teeb Sinuga kaasa kogu praktika ning hoiab sanskriti keelselt vinyasa countsi.
  • Praktika on sobiv regulaarsele praktiseerijale, kes teab asanaid peast ning on tuttav, kuidas asanaid tehakse.
  • Lõpupoosidele järgneb lühike lõdvestus, mis lisab praktikale 7 minutit puhkust.
  • Tund algab ja lõppeb traditsioonilise ashtanga jooga mantraga.
Sulge

Yin jooga: uurides 3 gunat e loomujoont iseendas (sattva, rajas, tamas)

10,00
  • 65-minutiline Yin jooga praktika on hüppelauaks sügavamale sisekaemusele, mis tutvustab samkhya süsteemi 25 aluspotentsiaali.
  • Õpetaja Pille Eikner räägib lühidalt ja ülevaatlikult kolmest gunast e loomujoonest (L. Mälli tõlge), mis on pidevas muutumises ning peegelduvad kõiges, mis on loodud: inimeses, ajas, ruumis, temperamendis, reaktsioonides, uskumustes, väärtustes jmt.
  • Praktika võimaldab uurida nende olemust ja muutumist  joogapraktikas ning igapäevaelus. 3 guna toimimise mõistmine annab taipamise iseenda käitumise, valikute ning väljakutsete kohta.
  • 3 gunat e loomujoont on satva (puhtus, tasakaal, sh nähtuse algolemus jmt), rajas (liikuvus, kirg, aktiivsus, segadus jmt) ning tamas (raskus, illusoorsus, destruktiivsus jmt). 3 gunat ilmevad kõigis ja kõiges, aga avaldumise vahekorrad on erinevad.
  • Füüsilises plaanis survestad sisereisi, tagareisi ning reie pealmist osa koos puusapainutajatega. Selg saab ette- ja tahapainutused ning pöörded.
   
Sulge

Yin-yang sulam

10,00
  • Yin-yang fusion või sulam iseloomustab kirjeldama seda praktikat kõige paremini.
  • Yin jooga sugemetega praktikasse on põimitud mõned yangilikumad elemendid, mis ergastavad õlavöödet ja külgi.
  • Tund algab kaela venitustega ning õlgavöötme soojendusega.
  • Need valmistavad ette energialiikumise kiirendamist õlaliigestes, mida teeme püstiseistes.
  • Avame puusi ja selga ning külgi - viimast yangilikumal moel.
  • Yin osas pöörame tähelapanu enam kätele ja õlgadele ning praktiseerimine staatiliste hoidmiste ajal näojoogat - saad vabastada pinget silmadest,  põskedest, ninast, keelest, huultest.
  • Praktika on kõigile jõukohane.
Sulge

Vinyasa praktika regulaarsele praktiseerijale koos parajate väljakutsetega

10,00
  • 70-minutiline vinyasa jooga praktika regulaarsele praktiseerijale
  • Praktika õpetab fookuse ja ujjayi hingamise hoidmise tähtsust, mis kipub väljakutsetes hajuma ja kaduma.
  • Tund algab Päiksetervitus A ja B modifikatsioonidega, kust liigud sujuvalt üle soojendavatesse püstiseisu asanatesse.
  • Püstiseisupoosides hinged läbi Parsvakonasana A ja B, Anjanasana ja Alansana, vürtsi lisavad tasakaalupoosid pööretega.
  • Seejärel alustad tunni asanapraktikaga, kus igale poosile järgneb ergastav vinyasa.
  • Asanapraktika maisupalad on vaieldamatult Bakasana (Vares), Pincha Mayurasana (Sulgedega Paabulind), Navasana (Paat), Dhanurasana (Viru), Ustrasana (Kaamel) jmt.
  • Tund lõpeb rahustavate pöörete, hingamise ja lõdvestusega.
  • Detailsed juhised annab ja praktiseerima innustab õpetaja Pille Eikner
Sulge

Yin jooga seinal! Avasta Caterpillar, Saddle, Dragonfly ja Twist arhetüübid seinal, lõdvestudes samal ajal seljal

10,00
  • Unikaalne 60-minutiline yin jooga tund seinal! Yin jooga praktiseerijad teavad, et abivahendite kasutamine muudab praktika sihtalade survestamisel veelgi tõhusamaks, jättes samal ajal muud kehapiirkonnad (eriti selja, käed ja õlavöörme) lõdvestunuks ja vabaks.
  • Praktika algab Caterpillar arhetüübi variatsiooniga seinal, mõjutades kogu keha tagaliini. Õpetaja Pille Eikner näitab võimalusi turja, kaela ja käte mõjutamiseks  ning selgitab plokkide kasutamist, kui keha on väga kange.
  • Tund jätkub Drafongly arhetüübi variatsioonidega, et survestada jalgade sisekülgi.
  • Seejärel liigud Saddle arhetüübi juurde ning saad 3 variatsiooni puusapainutajate ning reiepealsete mõjutamiseks. Need pakuvad suurepärast võimalust leida oma praktikasse uusi nüansse ning sügavust.
  • Ka tuhara ja puusade avamiseks Shoelace arhetüübis kasutame seina, Pille näitab ploki kasutamist mõju suurendamiseks.
  • Tund lõppeb pööretega, kasutades seina - koged, kuidas saad tänu seinale fikseerida oma jalad, mis lisab pööretesse intensiivsust juurde.
  • Pille Eikner viib praktika läbi koduses Jooga-aida köögis, kasutades kahte seina, et näeksid piisavalt hästi asanate tegemise variatsioone.
  • Soovitame praktika juurde võtta ka 2 plokki (või paksemat raamatut) ning polstrit (või suurema teki, mis on rulli keeratud).
  • Praktika seinal on seetõttu väga tõhus ning kättesaadav,  kuna pole vaja teha ühtegi istes ettepainutust. Samuti on praktika sobiv ülekaalu või raseduse või suure väsimuse korral.